tirsdag 11. august 2009

Ikke stille i det hele tatt

Tidligere i år skrev jeg om hvor stille det var både når det gjelder jobb og på Eidsfoss generelt. Men etter hvert har det faktisk ikke vært stille i det hele tatt. Mens jeg var i London, fikk jeg en henvendelse om en ganske stor jobb, og mens jeg holdt på med den fikk jeg forespørsel om "årets jobb". Den var først beregnet til ca. 350 timer, men det viser seg ikke å holde i det hele tatt. Nå har jeg holdt på med den siden begynnelsen av april, og det myyyye igjen. Da jeg beregnet den til ca. 350 timer, var det ca. 1000 A4-sider, som jeg nå har oversatt ca. 2/3 av. Det gjelder produktunderlag for websider for Mercedes-Benz Norge. Men etterpå har det vist seg at alt skal legges inn på Daimlers nettsider, og jeg har vært hos Bertel O. Steen og lært å gjøre dette. Så nå er det bare å stå på og jobbe. Store deler av årslønnen min vil bestå av denne jobben :o)
Ellers skjer det mye i Eidsfoss også. Det starter som regel med Knivtreff i Pinsen og så har det gått slag i slag med Bluesfestival og Steintreff og div. konserter utover sommeren + asfaltering av RV35.

Og nå har de begynt på den nye gangveien Lille Orevika - Hesthammer, så nå er trafikken utenfor kontorvinduet mitt formidabel. Men that's life - plutselig så skjer det noe :o) Og så har det vært div. ferier og oppussing av kjellerstua, så det har faktisk ikke vært kjedelig i det heletatt.
Innimellom alt sammen har Benedicte flyttet på hybel til Tønsberg og Lars-Ivar har flyttet 2 ganger i Oslo, så det har ikke blitt mye tid til å kjede seg for gamle damer heller ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar