mandag 17. august 2009

Gjester og ferie og sånt

Nå har det blitt vel mye å pusle med i det siste. I tillegg til plenty med jobb, har jeg blandt annet hatt gjester fra Danmark igjen – min kusine Pippi og hennes mann, Kim. De overnattet i 2 netter og i tillegg inviterte jeg min far til middag mens de var her. Fredag var vi på Verdens ende, i Tønsberg og i Høyjord stavkirke med danskene. Veldig koselig.






I tillegg driver jeg og planlegger neste ferie – cruise med MSC Musica fra Venezia 27.september. Og til alt overmål har min tremenning i Cananda, Sheryl, og hennes mann, Glen, kastet seg på samme cruiset. Vi skal til Bari, Korfu, Mykonos, Santorini, Pireus/Aten, Katalonia og Dubrovnik. Det blir konge!!! :o) Jeg gleder meg i alle fall synnsykt. Dette er vårt fjerde cruise – tredje i Middelhavet – så jeg vet litt hva jeg går til. MSC Musica er en mye mer luksuriøs båt enn de to vi har reist med før – Carousel og Seabird. Benedicte skal også være med. Det blir hennes annet cruise.
Etter cruiset reiser Sheryl og Glen to og en halv uke rundt i Italia og så reiser Glen hjem til Canada og Sheryl kommer til meg i to uker. 

Det er litt pussig nå når Benedicte har flyttet. Så tom og stille liksom. Men jeg venner meg vel til det også.

Men nå er det først onkel Pers 70-årsdag i Danmark søndag 13.september. Regner med å fly Torp/Kastrup og bo to netter hos fetter Ole og hans Lisbeth. Selve bursdagen skal holdes på et tog, som skal stå parkert på Helsingborg-Helsingør-fergen Tyco Brahe i 3 timer. Onkel Per er togfrelst, så det er han som har ordnet med veterantog og hele opplegget.

Har jeg egentlig til til å blogge i arbeidstiden? Svaret er definitivt NEI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar