tirsdag 18. oktober 2011

Tyrkia, august 2011

Så ble det en Tyrkiatur som erstatning for Rhodosturen i juni som måtte avlyses fordi jeg ble syk. Og vi var heldige med benplassen på flyet denne gangen også.

Dette skulle være en skikkelig avslappende tur etter alt som har skjedd i sommer, så på denne turen hadde vi bestilt ”all inclusive”, og hotellet var veldig fint og maten topp.

Vi startet uka med Hammam og 11 timers søvn.

Hotellet lå på stranden, så vi fant oss en plass rett ved stranden hver morgen. Det var altfor varmt for lange gåturer som vi pleier å ta. Men vi badet i sjøen 5 – 6 ganger hver dag.

Rett ved der vi pleide å ligge om formiddagen lå Pannekakehuset. Og i Pannekakehuset hold Pannekakedamen til.

En dag gikk vi oss en lang tur i nabolaget.

Og en annen dag tok vi en halvdagstur inn til Bodrum.

Vanliggvis spiste vi i buffetrestauranten, men den siste kvelden spiste vi på hotellets fiskerestaurant.

Den kvelden var det svært varmt, og til alt overmål sviktet også airconditioninganlegget.

Bildet over viser Cat Donald's - hotellets katterfôringsstasjon

Vi så mye rart fra bussen på vei tilbake til flyplassen. Bl.a. en Toyota Landcruiser som var utstilt opp-ned.